Välkommen till min blogg :o) :o) !

Har döpt min nya blogg med ett bättre namn livet med hopp. Mitt liv har inte alltid varit så bra, de har varit vissa tider som varit jättesvåra och vissa tider som varit jättelätta. Vissa saker har gjort att jag trott att jag aldrig kunnat ta mig upp igen, men med hopp i livet och rätt styrka har jag klarat mig i hela 21 år. Jag har mycket kvar att kämpa med och de kommer gå ner och upp hela tiden. De gäller bara att tro på sig själv och styrkan att kämpa för att ta sig upp igen när man fallit.


Här i denna blogg kommer de precis vara som i den andra bloggen jag haft. Här kommer komma lite om hur jag mår, vad jag gör, vad jag tycker om vissa saker, hur jag känner . På denna blogg ska få ur alla mina känslor på olika sätt. De kanske kan få mig att må bättre! Hoppas ni tycker de är intressant att läsa, och att vissa kanske till och med kan förstå mig bättre än vad de någonsin gjort.


En sak till den viktigaste saken utav alla är att jag tar aldrig bort något jag skrivit.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»