-Fredag 16/4-2010

Var i Säffle och hjälpte Kerstin med vinden. Vi sorterade och kastade en hel del. Eftersom hon har svår värk så tog vi all skit och la i våran bil och körde de till tippen. Så hon slapp. När vi kom till Säffle åkte vi först och handlade på Lidel och ICA. Handlade inför helgen. Efter de så åkte vi hem och då gjorde Mats mat de blev pyttipanna, stekt ägg och rödbetor. Sen efter det så tog vi vinden. De blev jättemycket som hon kastade. Vi hittade gamla gardiner från Mats mormor som jag fick och ska sätta upp i köket, jättegamla men as coola. Tycker ju om saker som inte alla andra har. Hela bilen blev full med saker. Men de var de värt.

När vi kom hem så gick vi in och duschade tillsammans sen åkte vi en runda till Grums och köpte snus till mig. Efter det gick vi ner till pappas katt Astrid och va hos henne lite. Så hon inte blir allt för ensam där nere. Sen såg vi en film på ettan tror jag det var. Efter det gick jag och la mig och sov.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg