-Psyk

Blev inget jobb idag, utan jag har pratat med psyk och ska dit på tisdag kl 10.00 får se vad som händer då. Skolan beslöt att jag skulle vänta att börja tills jag hade varit hos Dr. Jag fick en tid så snabbt bara för att någon hade avbokat. Tur de annars hade jag väl fått vänta i två tre månader som vanligt. Mår inte bra kan jag säga, var dum och elak emot Mats igår och idag. Känns för jävligt. Dom som man verkligen tycker om får ta all skit när man mår som sämst. De är inte rätt.


Idag vaknade jag vid halv nio då ringde LSS så jag ska på möte där först den 9maj sen efter de skulle jag dit igen och träffa någon annan. De har varit massor av krångel när de gäller LSS. Vi har varit till Säffle idag och bytt till sommardäck. Sen var vi en runda till Netto och handlade.


Pappa kom hit och skulle lämna en förtöj som han fått av Bertil. Sen så skulle han hjälpa Mats med bilen. Den funkar när de själv vill. Så vi ska till Fredrik imorgon och lämna de. Ska köpa en ny startmotor. Var in till en kille i Säffle idag som skulle ha 3000kr för en beg startmotor. Och om Fredrik skulle fixa en beg startmotor skulle de gå på ca 1000kr. Vilken skillnad.


Ikväll ska vi se på nya Wallander. :) Sen ska vi se på Andra avenyn.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg