-Följande diet innan operationen del 2

Tycker att flytet går rikigt bra nu. Känner mig inte hungrig eller så. Trött och ont i huvudet har jag i alla fall, det kommer i jämna mellan rum. Jag tycker inte det är speciellt jobbigt att inte få äta. Men att inte få tugga är lite mindre roligt. Måste även berätta att jag kan ju inte säga att man går på toaletter så ofta längre.

 

Igår så ringde jag en massa samtal. Som dom flesta vet så mår man inte så bra när man bara får i sig 800kalorier om dagen. När man kanske i vanliga fall får i sig betydligt mycket mer. Så under dieten och tills jag har opererat mig så ska jag inte jobba.

 

Tänkte att det skulle vara jobbigt och tråkigt att läsa om jag tog dag för dag angående flytet. Så jag skriver lite då och då. När jag känner att det finns något att skriva om. Hoppas det blir bra för er?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg