-Fullt upp...

Mycket fint väder idag måste jag säga. Igår hände det lite saker. Jag tog över Mats mammas dator och hon hade sagt till mig att jag skulle betala något på 320kr månade men nu nr räkningen kom ska jag betala något på 2000. Så jag beslöt mig igår för att lämna tillbaka datorn och skrivaren o.s.v. För jag betalar inte så mycket på en dator. Den är inte värd de som hon köpte den för.


Ska hitta en annan dator istället. Har skärm, mus & tangentbord så det är bara själva burken som fattas. Men det ska nog lösa sig skulle jag tro.


Idag ska jag inte göra så mycket. Ska väl plocka lite och vänta på att Mats ska komma hem. Håller även på med pappas dator och hjälper han att installera en massa saker. Imorgon bär det av till jobbet. Känner inte riktigt för det. Men det är ett måste.


Mats ska köpa med svartlack färg från trä & bygg i kil så jag kan måla vardagsrums bord och underdelen jag pratat om till vitrinskåpet. Nu ska jag gå och radera mina saker i Kerstins dator och packa ner den så att hon kan få tillbaka den. Vi hörs sen kanske.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg