-Renovera & stor städning!

Pappa putsade mina fönster medans han gjorde det så fixa jag i badrummet tog ut alla saker och så. Ska renovera det och köpa nya saker till det. Nu har jag spacklat allt och imorgon ska jag börja måla om jag orkar.

 

Ska även till doktorn på diabetescentrum. Har inte varit hos han på jätte länge. Ska bli skönt och höra vad han har att säga om mina blodprover och så. Hur han tycker jag ligger i mina diabetes och så.

 

Nu ska jag snart sätta mig och kolla på lite Ikea saker till toaletten. Se om där finns något jag tycker om som vi kan ha istället. Sen ska jag även kolla på ett badkar. Vill ha ett sånt och har velat det ett tag nu.

 

Igår gick jag och la mig vid halv nio var så trött. Gick liksom upp halv sju igår och det brukar jag inte göra. Inte konstigt att man blir trött då. Jag möblerade och målade om möbler och så. Mats tyckte det hade blivit jättefint. Är inte rikigt klar med allt ska fortsätta idag tänkte jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg