-Städ dag !

I tisdags blev det aldrig Biltema utan vi åkte som sagt till Öb och där fanns svart lackfärg till underdelen på vitrinskåpet. Så när jag har känt mig lite piggare under dessa dagar så har jag målat lite i omgångar.  Det blir otroligt fint måste jag säga. Kommer kort när jag är rikigt klar med den. Det lovar jag. Sen är det bara databordet som ska slipas ner och målas. Rummet ser helt nytt ut.

 

Igår skulle jag jobbat men jag tog det rätt lugnt mådde inte så där jättebra om man säger så. På kvällen blev det en film och lite mys.

 

Idag har jag städat hela längenheten men det tog mig sen nio i morse, är precis klar nästan. För att efter en stund får jag ta och sätta mig och vila. Nu har jag betalat räkningar och kollar runt lite på nätet. Mats jobbar över idag. Sen ikväll ska vi åka och hämta en ny dator till mig. Ska bli kul att få en ny dator. Den är ju ny för mig men den är ju ändå begagnad.

 

Funderar på om jag ska gå ner till pappa lite och se vad han gör, eller om jag ska gå och lägga mig och vila en stund. Imorgon ska jag till jobbet och lämna nycklarna och så.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg