-Dag 6 i Skåne & hemfärd.

Vi hade tänkt åka hem vid 6-7 på morgonen igår, men det blev inte riktigt så. Utan vi sov tills vi vaknade. Sen så bäddade vi upp och hjälpte pappa lite. Sen så åkte vi runt 10. Det var jobbigt att skiljas åt. Men det är något som vi får vänja oss vid nu. Vi träffas snart igen ju.


Vi körde till Göteborg och lite utanför Göteborg så stannade vi och åt mat. Sen fortsatte vi till Säffle. Där stannade vi upp och hälsade på Mats föräldrar, Tommy & Kerstin. Tommy fick julklappar av oss. Cd-skivorna blev han jätteglad för, men tofflorna som vi köpt till honom passade inte. Han är så svullen om fötterna. Så dom ska vi lämna tillbaka.


Efter en stund där så åkte vi vidare. Nästa stop blev i Grums på Ica. Vi handlade lite sen åkte vi vidare till Vålberg. När vi öppnade porten in till trapphuset så hörde vi hur katten jamade. Så vi sprang upp till katten och gud så glad den blev. Vi började med att ge den mat och sen fortsatte vi att ta upp grejorna ur bilen. Sen bytte vi i kattlådan och packade upp alla saker.


Kändes skönt att komma hem måste jag säga. Jag tycker inte om att sova borta och vara borta för länge. Underbart att vara med katten igen.


När vi varit hemma ett tag kom Jens och Felicia upp. Jens är vår granne som passade katten och fiskarna och Felicia är hans dotter. Så lånade jag ut lite barn filmer och sen snackade vi lite.


Har även fixa cd-skivor till min systers dator för den måste installeras om. Så jag ska göra det nästa gång jag kommer ner är det tänkt. Så Jens hade skivor som jag kunde låna. Jens kollade även om katten va en hona eller hane. Som jag trodde så är det en hane. Så den heter inte Tingeling utan Mario nu.


Det va även en underbar dag igår.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg