-En underbar Tisdag..

Våran tisdag var jättebra. Vi åkte till Säffle för att kolla på en ny tv. Men vi avvaktade med att köpa tv till efter jul. Vi var hos Mats mamma och pappa också.

När vi kom hem till dom så gav vi Kerstin sina julklappar och hon öppnade dom. Hon fick två stora tomtar av oss. Hon samlar på tomtar. Efter det fick vi öppna våra julklappar. Vi fick en damsugare, strumpor, kalsonger fick Mats, ljuslyktor, sängkläder, handukar o.s.v. Kanske kommer bild på allt sen..  


Vi började med att åka till bilverkstan med Mats mamma Kerstin för att hämta hennes bil. Hon hade den inne för repration. Men dom hade blivit försenade så bilen var inte klar igår utan idag istället.


Efter det åkta vi till Sportringen och skulle byta en tröja som inte passade Mats. Han hittade en mössa i stället. Sen gick vi en runda på Kappahl och kollade. Sen så fixade vi julfrimärken till julkorten som vi skickade. Sen så gick vi på konsum tror jag det heter. Sen åkte vi till Expert och kollade på tv. Sen söta saker. Där köpte jag en julklapp till pappa. Sen köpte jag även nya spislock.


Sen åkte vi hem till Mats mamma för att äta. Jag och Kerstin delade på en pizza, Mats tog en och Tommy åt någon jultalrik. Sen åkte vi ner igen till Expert men vi köpte aldrig teven. Sen åkte vi till konsum igen och handlade lite.


Sen var det tid för oss att åka hem till Vålberg igen. När vi kom hem plockade jag lite och Mats gick in i duschen. Sen kollade vi på tv och hade det mysigt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg