-I söndags...

I söndags va vi till Karlstad, började med färgaffären och där köpte jag spackel och vit färg. Sen så åkte vi till Willys och handlade lite mat. Efter det åkte vi till Biltema där köpte vi olja till bilen, torkare, kattställning, kattleksaker & matskålar. Hittade även en julklapp till pappa där som jag ska köpa innan vi åker ner. Efter biltema åkte vi till Ö&B där köpte vi en katt toalett, katt tunnel, kattleksaker & kattgodis.


När vi kom hem så bar vi upp allt, hela bilden va full av saker. Sen så städade vi ur bilen och gjorde snyggt. När vi kom upp till lägenheten så började jag med att städa kylskåpet och sen satt jag in den nya maten. Medans jag gjorde det så värmde Mats vars en köpepizza till oss. Sen diskade jag, plockade undan saker och spacklade köket så det är klart att börja när jag känner mig redo.


Vi brände även ut lite filmer som vi kollade på.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg