-Mats fick åka ambulans...

På söndagen så åkte Mats ambulans. Han hade så ont i ryggen så han låg i soffan och bara skrek. Jag fick inte upp honom eller något utan han hade så ont. Så hela söndagen var vi på centralsjukhuset i Karlstad och Mats fick hjälp.


Dom konstaterade att det var ryggskott som han hade fått. Så nu kan han i alla fall röra sig lite mer än innan och utan att skrika. Skönt. Han är sjukskriven från jobbet i 2 veckor och hoppas att det blir bättre under dessa 2 veckorna.


Jag ringde även Mats mamma Kerstin som åkte med oss in. När vi åkte hem så åkte vi in om Mc och åt alla tre. Efter det så fixade Kerstin två chokladaskar till Mats arbetskompisar Morgan och Micael. Som han ska åka till jobbet och ge.


När vi kom hem så hjälpte jag älsk in i duschen efter det gick vi och la oss i sängen. Jag la mig och läste lite och älsk kollade på tv.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg