-Onsdag hela dagen..

Igår så va vi till färgaffären där hade dom rea på färg. När vi va på Ö&B herromdagen så ville jag köpa färg där som kostade 99kr burken men jag gjorde aldrig det och tur va det. För när vi va i färgaffären igår så va samma färg där för bara 10kr burken. Sen köpte vi två bordar en ska vi ha i köket men vi vet inte vilken än.


Vi besiktiga bilen igår och den gick igenom, skönt känns det. Sen så va vi till Solareturen en runda. Där köpte vi en strykbräda för 10kr.


När vi kom hem igår så började jag måla hallen. Så halva hallen är klar kan man väl säga. Mats ligger och sover som vanligt. Idag ska jag nog fortsätta måla skulle jag tro och hoppas på att få lite hjälp av Mats. Vi ska även se på en del tv idag.


Ringde även psyk idag och det visar sig att jag ätit fel medicin under en hel månad. Tråkigt. När dom inte kan berätta för mig och göra som vi kommit överens om.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg