-Snart Skåne resa nu..

Dagarna går och går och närmare och närmar kommer vi Skåne resan. Känns både roligt, skönt och jobbigt. Men mest roligt. Ska träffa pappa, äntligen. Sen så ska vi fira jul hos Mamma. Det va rikigt längesedan. Är lite pirrigt. Men jag har sagt till henne att vi stannar så länge som jag orkar och klarar av.

 

Har köpt en del julklappar, snart klar med allt.

 

I torsdags var jag till vårdcentralen med mitt eksem och det hade inte blivit bättre så jag fick en starkare salva att smörja med istället. Ser lite bättre ut. Men inte helt bra än.

 

Igår var vi till Biltema & rusta i Karlstad, sen åkte vi iväg till Säffle och hämtade Kerstin för att åka till Åmål. Där köpte Mats lite kläder och Kerstin köpte julklapp till sin man Tommy. Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt.

 

Idag har vi varit på Ö&B och köpt ett vardagsrumsbord och en ny tv-bänk till pappa som vi ska ta med ner. Det var tydligen slut i Skåne. Jag ska väl snart börja slå in presenterna som köpt. Sen ska Mats till Fredrik i Sunne och laga bilen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg