-Vårdcentralen..

Nu är halen nästan helt färdig målad. Mats ligger och vilar. Vi har varit till Vårdcentralen med hans rygg idag. Han fick mer mediciner och ska börja jobba den 3 Januari och ta det lugnt. Sen åkte vi och hämtade Christian och drog till Grums till Ica Orrby. Handlade till imorgon. Lite mys och så.


När vi kom hem så rensade jag frys och kyl. Sen så har jag spikat upp sladdar och skruvat upp hatthyllan och såna saker. Ska snart gå upp till vinden med en del saker om jag hittar nycklarna. Mats hade dom igår så tror att dom ligger i dom byxorna han har på så, men han sover ju så jag vill inte väcka honom.


Har även rensat min dator och kollat igenom hela datorn efter virus och så. Nu håller jag på med Mats dator. Jag ringde även om våran hemtelefon igår att den funderar ibland och ibland inte. Så dom tog bort våran räkning som kommer i Januari och skickade mig ett nytt modem som skulle vara framme efter nyår. Men fick meddelande om att jag kan hämta det efter 17.00 idag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg