-Lördag & Söndag ...

Igår hade vi jättemysigt hos Fredrik, bilden lagad och allt. Ska fixa rosten i sommar. :) Han är jävligt duktig på bilar. Dom bjöd på mat och de blev klyft potatis, med grönsaker, oxfilé och rödvinssås. Jätte gott, och mysigt. Sen fick vi smaka på Fredriks hemgjorde glass. Var hemma typ vi kvart i ett och då hade alla lagt sig i detta huset i alla fall. Vi gick ner och tog tvätten sen så gick vi och la oss när vi kom upp.


Har gjort svenska idag, tagit de mest lugnt. Sovit länge och bara mysigt. Ska till psykdoktorn imorgon, känns sköt ska fixa olika intyg och så. Får se hur de går och om jag orkar med att gå till komvux efteråt. Ska verkligen försöka. Men de kanske inte gör så mycket om jag är borta imorgon eftersom att vi bara ska se på film. Får se hur de blir.


Vi hade fått nys om en kattpojk på ca ett år, som vi skulle hämta i Kristinehamn men innan vi åkte kom de fram att den var kastrerad. Gud vilken tur att vi inte åkte. Vilken jävla idiot alltså till ägare. Skulle flytta tillbaka till Gotland o.s.v. och ville bara bli av med katten. Normalt? NEJ!


Nu ska jag snart gå in och duscha och mysa med Mats och Nova. Mina små underbar varelser. Idag fick jag en blomma av Mats i alla hjärtansdag present jätte fin var den. Ställde den på vardagsrummet, passade verkligen in.


Ska försöka läsa lite i min bok ikväll som jag har på svenska innan jag går och lägger mig, får se hur de blir med de. Nu ska jag gå och duscha.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg