-Måndag. Dietvecka 3 :)

Idag var vi uppe 7.15. För att vi skulle träna klockan 8. De var jättekul och skönt, nu i en månad ska vi bara cykla och gå och så sen efter de ska vi börja med styrka. De var bara gamlingar där, men dom var riktigt trevliga. Hjälpte oss med maskinerna o.s.v. Vet inte om jag ska simma på onsdag. Ska prata lite med Mats och se om han vill göra de också. Men då får vi gå upp tidigare än vad vi gjort idag.


Sen ska jag iväg till komvux, taxin går 12.25. Ska ha svenska. Skoj har fått en riktigt bra lärare.  Imorgon ska jag vara på komvux 10.00 då böjar jag med matte 2 timmar sen svenska 2 timmar. På Onsdag ska vi träna vet inte vilken tid än men  sen hämtar taxin mig klockan 12.25 och då ska jag till komvux och läsa svenska i 2timmar. På torsdag ska jag ta de lugnt, gå ut och gå har jag tänkt. Sen på fredag ska jag träna och sen ska jag till busstation klockan 13 och möta Helena och fixa med lite papper. Sen vi 14 ska vi till René och hon ska klippa mig. Fullt upp denna vecka känns de som.


Har påbörjat dietvecka 3 så ni vet. När veckan gått ska jag skriva hur de gått. Lite tjatigt att skriva varje dag. Bättre att skriva när man har gjort veckan.

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg