-Mycket på en gång!

Hej igår var jag på möte och de gick bra. Mår ju rätt dåligt pga. allt. Men de är bara att kämpa vidare och komma högre upp på denna stegen. Pappa bjöd på mat i stan igår, ska ju egentligen inte äta men gör de någon gång ibland. När de är något speciellt. När vi kom hem sorterade vi vinden. Slängde massor av saker vi aldrig kommer använda.


Idag har vi varit till tippen och en runda till Grums. Sen har vi stor städat och varit till Ikea och köpt lite saker. Ikväll blir de mys med Mats och massa nya filmer. Tänkte gå på bio men sen tänkte vi att de inte är någon ide för vi laddar ju ner gratis. Lägga ut 110kr/st på en bio är inte nödvändigt. De var ju inte så länge sedan vi var på bio.


Nu börjar sportlovet :) mitt lov började för ca två veckor sedan eftersom att skola inte visste vad jag skulle göra. Ska försöka säja min mobil. Började med att lägga ut på Enrio. Men ska nog pröva tradera. Nej nu ska jag tända lite ljus och ta de lugnt. Ha de gott ikväll.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg