-Om inte allt måste vara så invecklat..

Gjorde två matteprov igår fick VG på båda. De är tydligen de största betyg man kan få på komvux. Nästa tisdag ska jag göra de sista provet. Sen är jag klar med terminens bok. Sen är de tid att börja på den andre boken, som ska göras nästa termin men jag blir nog klar med den, denna terminen också. Sen är jag klar med matten. Jag tror jag kommer klara både svenska och matten och få VG i dom.

 

Idag ska vi se på film på svenska, v skulle ha tränat idag men jag var så otroligt trött och orkade inte gå upp så vi bestämde oss för att gå en runda senare idag. Ikväll blir de nya Beck, vi laddade hem den igår. Så jag, Mats och pappa ska se den ikväll tänkte vi.

 

Imorgon ska jag till min psykolog och prata lite. Sen på fredag ska jag till Diabetescentrum och kolla vikt och så. Tror inte jag har gått ner något känns som jag gått upp. De är mycket jobbigt att gå utan mat under dagarna och inte äta fråns vid 6-7. Mår otroligt illa, yr och darrig. Så jag vet inte om jag måste avsluta detta jag börjat på. Måste rådgöra med läkaren på fredag.

   

Vi har skrivit till ett katthem här i Sverige som tar hand om vildkatter. Så vi får se om vi får chansen att ta hand om den katten. Först och främst hoppas jag att dom hör av sig till oss. Nova skulle älska att få en kompis. Vi får se vad som händer. Här är sidan dr vi hittat katten. http://www.123minsida.se/vildkatten/23198933 gå in och kolla vet jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg