-Träning, V3, Nova & komvux.

Idag har vi varit och tränat cyklade två mil. Bara gamlingar där på morgonen. De var riktigt segt att gå upp idag både för mig och Mats. Sen var vi in till stuvbutiken och köpte färg till sovrummet. Vi har kommit på hur vi vill ha de nu. Eller rättare sagt jag, men Mats får tycka som mig. Men jag tror att han tycker de är snyggt när de är klart. När vi kom hem provmålade jag lite, de kommer bli as snyggt.

 

Började om med dietvecka 3 som alla vet. Och är igår på den, första dagen idag men kommer uppdatering när veckan är slut om hur de har gått och så.

 

Ska snart dra till komvux har svenska idag. De blir inget Skåne den 19. Min kompis skulle betala resan ner men hade inte så mycket pengar denna månad. Så de kanske blir nästa månad istället. Vi hade bestämt att hon skulle betala resan ner och vi upp. Men de kommer fler tåg. Eller hur gumman? Hon har precis fått barn så de känns ju extra spännande att åka ner. Vi får se hur de blir nästa månad som sagt var.

 

Nova , stor trivs tror jag. Hon mår så gott, kurrar och leker som om hon inte varit med om något alls. Men denna katt är speciell hon är en hittekatt.  Hon blir bara mysigare och mysigare. De är så roligt att se. Skulle vila att hon blir mamma, men har inte hittat den rätta killen till henne än. Jag vill inte bara para killen med henne utan köpa killen också. Så hon får en kompis.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg