-Fullt upp !

Igår åkte jag, Mats och pappa iväg till kalstad. Vi gick på bio snabba cash. Den var riktigt bra. Måste ses. Idag har vi bytt säg med pappa.. Gavlar alltså, blev jättebra. Nu sitter vi och ser på tv. Mats är på Färjestad – Brynäs. Får se hur de går. Jag lagade maten idag till mig och pappa, så vi satt och mös lite och så. Riktigt god mat faktiskt. Potatisgratäng med baccon.


Vi börjar få riktigt i lägenheten. Men tror att Mats han säger till oss att han inte kan saker för att han inte orkar göra de. Och sen ber man han om en sak så tar de sådan tid för honom att göra de. Så bättre man gör de själv. Är de så med alla killar?


Ska duscha snart och lägga mig och plugga lite. Sen läsa en bok tror jag. Har börjat med en jättebra bok. Den heter kort kjol.


Ha en underbar fredagskväll så hörs vi.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg