-June & Staffan i Arvika !

Att människor som bor i en 1:a får ha fyra hundar, tre marsvin, en kanin, två katter och minst en 25 råttor. Får de verkligen finnas så många djur i en lägenhet som är en 1:an en liten 1 alltså. Tycker att de är djurplågeri, de är ju vad jag tycker. De har inte ekonomi att betala sina djur för utan får avbetala de. Dom är skyldig min 500, som de skulle sätta in den 31, och finns fortfarande inte på mitt konto. Dom skulle avbetala en katt som dom köpte av mig. Men de har inte följt kontraktet så jag funderar på att hämta katten. Vi skulle hålla kontakten men de svarar inte när jag ringer, men de vågar väl inte svara eftersom att dom inte betalat i tid som de ska. Dålig stil. Sådana människor ska verkligen inte ha djur.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg