-M.F "paddan" & C.L "psykopaten" !

Att två vuxna människor inte har något bättre för sig än snacka skit o.s.v. Dom tror att de är bättre än alla andra men egentligen är de precis som alla andra. Barnungar på dagis nivå , en ska vara 21 och en 30 beter sig som två 14-åringar. De har nog inget liv, eftersom att de måste sitta och snacka om vårat. Vårt liv är otroligt intressant så jag förstår om de pratar om oss. De är ju bara skoj om vi är med i deras vardag, att vi är så populära. =) och att de tänker så på oss. Vi måste betyda mycket för dem.

 

Mina idoler M.F. ”paddan”, & C.L ”psykopaten” ! Ni får gärna fortsätta prata vidare bara skoj att ni tycker om oss så mycket. Och att ni avgudar oss. Tycker bara de är så löjligt att ni inte har något bättre att snacka om. De jag vill säga är att ni borde skaffa er ett liv och inte bete er som snorungar.


VÄX UPP!


Jag vet att ni läser dagligen och går runt och snackar om min operation. För de första så har jag inte gjort den än men fortsätt ni gärna och sprid fler falska saker. Men i er värld finns de väl bara lögner och falskhet? Ni har väl inget bättre för er.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg