-Tack för att du fanns för mig igår...

På Nyårsafton tog jag ju inte mina mediciner för att jag drack. Så jag mådde rätt dåligt igår. Bara grät och så. Vet inte vad de var med mig. Men tur att jag har min älskade Mats som tog hand om mig och tröstade mig. Vi åt pizza igår eftersom att vi var rätt dryga så vi orkade inte göra mat. Sen på kvällen mös jag och älsk så mycket de gick, såg på film och låg på madrassen på golvet i vardagsrummet och kurrade ner oss. Sen gjorde älsk lite glass till mig och så mös vi med de. De var ändå rätt lyckat igår men jag var så ledsen hela tiden. Konstigt.


Igår innan jag gick och la mig tog jag medicinen och idag mår jag super. Känner inget alls. Vi såv till halv fyra idag. Herregud sovit bort hela dagen. Fan, tråkigt varit uppe en halvtimme sen blir de mörkt igen. Mats fick en chock när han vaknade och såg vad klockan var. Men de har ändå varit mysigt idag också. Vi ät frukost tillsammans och mös. Ska väl börja med maten sen. Vet inte vad vi ska ha än men vi får se vad de blir.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg