-Underbart humör

Vaknade på ett underbart humör. Snart börjar mitt nya liv. Väntar bara på tiden om operationen, LÄNGTAR måste jag säga. Den 12 januari ska jag tillbaka till doktorn, och den 19 januari ska jag börja med dessa drycker, istället för mat. Kommer minst gå ner 10-20 kg tills operationen. Mitt mål 2010 är ju att gå ner 20 kg och de vet jag att jag klarar. Sen har jag slutat snusa också som jag lovade mina läsare.  :o)  Allt är på G! Känns underbart.

 

Mysan mår bra efter allt, fick duscha henne igår, och borsta och klippa henne idag. De börjar likna något nu. Får ta lite i tagen. Imorgon blir de att ringa massor av samtal. Hon nyser och är förkyld, ska kolla upp så att de inte är hösnuva, eller vad de heter. Hon är ju övergiven av en knarkarfamilj. Så hon har inte haft någon stans att bo under ca ett år sen tog Erika in henne. Men hade inte ekonomi till att hjälpa henne. Så jag fick ta henne.

 

De är rätt tyst i huset där vi bor måste jag säga. Ibland är de jätteskönt men ibland blir de lie långtråkigt. Sitter och slö kollar på tv, ska väl snart börja med maten. Ikväll blir de film och mys. Söndagar brukar vara så jävla tråkiga men inte idag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg