-Allt är som vanligt.

Igår var jag på möte i stan och det mötet gick väldigt bra. Innan mötet gick jag till myrorna och kollade. Jag hittade en del dukar och en snygg väska och det köpte jag. Sen efter det mötte jag Helena på torget och vi traskade bort till mötet.

 

Efter mötet så ös regnade det så jag sprang till bussen, hann precis med bussen. När jag skulle stiga av hemma så ös regnad det. När jag kom hem var mina kläder genom blöta, fick börja med att hänga upp dom. Sen så städade jag lite. När Mats kom hem åt vi mat och sen kollade vi på film. Sen hände det inte så mycket mer den dagen.

 

Idag har jag varit och jobbat, det börjar bli rätt roligt där nu. För jag börjar komma in i allt nu. Fick sluta 12.00 idag för jag var klar med allt jag skulle göra. Efter det så gick jag från Harrhagen till apoteket mitt i stan och gjorde vad jag skulle där. Sen gick jag till busstationen och satt mig där och väntade tills nästa buss skulle gå hem.

 

Nu sitter jag vi datorn och skriver lite och kollar på nätet. Ska damsuga lite och så sen. Mats skulle göra mat idag, undra var det blir? Hoppas det blir något gott. Sen blir det väl lite film. Får se om jag skriver mer sen.

 

Ha de så gott så länge.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg