-En dag med pappa.

Tisdagen så var jag till Ikea med pappa. Vi hade det jätteskoj. Verkligen roligt att göra något med pappa utan Mats. Bara dotter och far, det betydde mycket för mig. Vi åt och hade det jätte mysigt. Det var flera år sen vi gjorde något bara jag och pappa. Vi tog bussen in och hem.

 

När vi kom hem så kom jag på att jag ville köpa en sak till pappa på Ikea som han ville ha. Så när Mats slutade kom han hem och hämtade oss och åkte in till Ikea. Pappa och jag gick på Ikea igen medans Mats var på möte inne i stan.

 

Jag köpte en avlång ram som var svart och man kan ha fem olika kort i. Den kostade 159kr och sen köpte jag 5 kort som skulle vara i ramen. Det köpte jag till pappa. Har bara bild på korten. Ramen finns inte kvar på Ikeas hemsida.


Korten jag köpte till pappa, dom kostade 5Kr

Burken jag köpte till Nova 39Kr

 

 

När Mats var klar så kom han till Ikea för att vi skulle åka hem. Vi åkte den vägen som vi brukar göra men när vi kom förbi Sosen pizzerian i Norsbron så var det uppsatt en skylt med aktion. Så vi åkte dit, men det var inte mycket att ha där. Så vi åkte hem och kollade på film och jag pysslande om pappas fötter.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg