-Köksbordet & Ikea.

Igår så åkte Jens och Mats och hämtade det nya köksbordet. Medans dom gjorde det så umgicks jag med Sandra, Jens fru. Sen åt vi lite när dom kom tillbaka och jag kollade lite på bordet och så. Dom skulle ha 600 för det men jag pruta ner det till 300. Rätt bra det tycker jag.


Idag har jag monterat ner det gamla köksbordet och ventrinskåpet och burit upp på vinden. Där uppe är det nog ca 50 grader. Fy fan och gå upp dit men nu är det gjort. Efter det monterade jag det nya köksbordet. Det var redan monterat men jag spände skruvar och så. Torkade av de och tvättade det.


Så jag har haft fullt upp sen jag vaknade idag. Sen har jag även bytt gardiner i köket. Tog bort mattan köket blir så litet när man har matten där tycker jag blev bättre utan. Nu ska jag snart ta mig något att äta. Sen ska jag ta bussen in till Karlstad till Ikea och möta upp Mats där. Så ska vi gå och kolla lite.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg