-ÖB, tvätt & fotboll.

Idag började dagen med att vi gick ner och tvättade tillsammans. Sen bar det iväg till ÖB i Edsvalla. Vi ville komma ut lite. Där köpte vi en fläkt till Mats jobb, den kostade 59kr, en badrumshylla till duschen, som kostade
89.


När vi kom hem igen var det tid att gå ner till tvättstugan igen och lägga i två nya maskiner och hänga den andra tvätten som var klar. Sen när vi kom upp till lägenheten började jag att skruva ner den gamla badrumshyllan och skruva upp den nya. Mats diskade och plocka lite. Sen har jag legat och vilat ett tag och medans jag gjort det så gjorde Mats mat till oss. Det blev klyftpotatis, béa, fläskfilé & sallad. Det var riktigt gott måste jag säga.

Nu ser Mats på fotboll och jag gör inte så mycket mer än sitter här vid datorn. Det är så jävla varmt så man vet inte vart man ska ta vägen. Funderar på om vi ska åka och bada sen ikväll. Nu kan man ju knappt röra sig utan att bli svett. Vi väntar på Mats mamma hon skulle komma hit med något till oss. Mat sa typ vi två att hon skulle snart komma och klockan är nu 17.30 snart och snart. Haha.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg