-Pappa är hemma.

Igår slutade Mats tidigare för att chefen sa att han hade jobbat på bra. Så vi möttes på busstation i Karlstad och väntade på att pappa skulle anlända. Det kom fyra olika bussar. Dom tre första kom innan fyra så jag trodde han skulle vara med i någon av dom. Men det var han inte. Först tänkte jag att han hade somnat och blivit kvar i Göteborg men sen kom en fjärde buss och där kom pappa. Det var så roligt att se han och han va så brun.

 

När vi hade pratat lite och så. Så åkte vi till Lidel, Biltema och sen Ikea. Vi kollade runt lite och så. Sen när vi kom hem så grillade vi och åt uppe hos oss. Vi kollade även på en film. Pappa hade ju inte sätt vårt nya köksbord så han blev lite chockad men han tyckte det blev jätte fint.

 

Jag var otroligt trött igår så jag gick och la mig vid halv elva typ.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg