-Fredag & Lördag.

I helgen har jag varit med familjen. Men Jimmy, pappa & Mats. I torsdags var de ju min student så då var de fullt upp då. På fredagen jobbade Mats och medans han gjorde de så fixade jag och städade upp efter studenten och så. Sen så åkte jag, Jimmy & pappa ut på en tur och gick i naturen. Efter det blev de en runda till ÖB.

På kvällen ville vi grilla men hela dagen hade de duggregnat så jag trodde inte de skulle bli någon grillning. Men Jimmy min bror gav aldrig upp utan han trodde på oss. Så han och pappa gick ut och grilla och jag fixade såsen och gratängen som stod i ugnen. De gick faktiskt att grilla. Det blev jättegott. Så på kvällen vid sju satt vi i min lägenhet och åt mat tillsammans. Sen så diskade jag och sen kollade vi på film.



-Vattnet där vi bor.

På Lördagen så gick jag, pappa & Jimmy först ner till Vålberg när vi var halvägs kom Mats också. Han gick ner och lämnade in på spelaffären och sen gick vi hem. Mats kollade på fotboll medans jag, Jimmy & pappa kollade på en film nere hos pappa. Både pappa och Jimmy somnande så jag satt där själv och kollade på film.


När de närmade sig kvällen gjorde pappa mat. De blev så mycket så kyckling, ris och currysås. Väldigt gott. Sen blev de två filmer vi kollade på och satt och pratade.


-Min älskling.


-Far & son i Vålberg.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg