-Haren älskar jag mer än något.

Gud så skoj vissa har de går bara att skratta åt dom. Vissa har verkligen inget liv, utan dom lägger all sin tid och ork på att kommentera och vara otrevliga. De är tråkigt att de ska behöva vara så här. Vad har man gjort personerna egentligen? Bra fråga, jag känner dom inte jag vet bara att dom bor i Helsingborg och tydligen känner mig. Att dom inte våga skriva vilka dom är ju lite dåligt de betyder ju bara att dom inte står för vad dom skrivit.

 

Måste säga att jag tycker Haren som ni kallar han alltså min sambo är jättefin. Jag undrar hur era sambos ser ut. Dom vänder väl sig i spegeln när dom ser sig själv. Dom vill aldrig vara med på kort o.s.v.

 

Bara så ni vet hur mycket ni än kommenterar o.s.v. så kommer inte något av de som ni skriver verken påverka mig eller Mats. Så fortsätt ni gärna för de glädjer oss att vi betyder så mycket för er.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg