-Jomana & Robin är 2 skitungar.

Vi har haft två såkallade kompisar eller vänner jag vet inte vad man ska kalla de. Dom har sovit hos oss och varit mycket hos oss. Men eftersom att vi aldrig sova hos dom och äta mat hos dom o.s.v. Så kom jag, Mats, hans mamma & min pappa fram till att dom skulle få börja lägga häften till maten här. Och tycker ni inte det är rimligt när dom sov hos oss väldigt ofta? Jag tycker det inte är mer än rimligt eftersom att vi aldrig sov hos dom och åt hos dom. Vi har ju inte mer pengar än dom.

 

Det började med att dom sa att riktiga vänner delade inte på maten. Utan vi skulle stå för allt. Sen hör det ju till också att ena personen säger till oss att han kan fixa fram pengar så lätt och att han alltid får av sin pappa. Så vad va problemet? Om det nu var så lätt att fixa fram pengar kunde vi ju vara med och dela på maten. Men dom är inget mer än bortskämda jävlar.

 

Iföra veckan kom det fram att en av dom ljög för mig och då blev Mats förbannad och började en disskuton med en av dom. Och det hör till saken att vi har känt oss utnyttjade under hela tiden dom varit hos oss. Men ändå har vi varit snälla och haft dom hos oss för att dom bor hemma hons sina föräldrar, här är det ju lite mer fritt om man säger så. Här gör vi vad vi vill utan att någon lägger sig i.

 

Jag och Mats har kommit fram tillsammans för längesedan att vi ska bryta med dom men har inte gjort det. Utan vi har fortsatt att blivit utnyttjade för vi har ju inte riktigt innset att dom utnyttjat oss. Men igår satt dom själv stop för det. Nu är dom små parasiterna borta.

 

Jag och Mats kommer byta nr när vi har fått våra saker och så. Dom kallar oss barnsliga men herregud då skulle ni sätt dom på nyår. Han drack ca 5 öl och spydde som en gris och hon drack två cider och var as full. Vi har lite roliga videoklipp från nyår som jag ska lägga ut sen. Så kommer ni förstå vad jag menar.

 

Hela saken är bara så barnslig så det finns inte… Nog snackat om dom små skitungarna nu.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg