-Min student 2010-06-10 Del 1

Hela dagen började med att jag gick upp klockan halv sju. Låg och drygade mig lite i sängen. Efter en stund bar de av till duschen och där stod jag ett bra tag. Efter det ringde min taxi bolaget och sa att skolan hade ringt till chauffören och att chauffören skulle hämta mig nu. Men jag sa till Taxin att jag inte var klar utan ni får komma 8.40 enligt chauffören skulle han komma kl 8.00 och hämta mig. Ingen hade informerat mig om det . Utan skolan sa till mig sist jag pratade med dom att taxin kommer som den brukar och de är mellan 9.00-9.15. Men så var inte fallet, men allt löste sig ändå. En bild hur jag såg ut när jag åkte hemifrån.



När jag kommer till skolan är jag lite grinig på lärarna men de går snabbt över. Jag pratar och säger hej till mina klasskompisar och får ett glas cider. Efter en stund gick vi ner till stora skolan och fotograferade oss med TMS & MP. Efter de fick vi ta enskilda foton med fotografen. När vi var på väg upp till vår skola tog vi lite bilder med våra privata karmor. Här kommer bild på oss.

Längst till vänser är Jenny, sen kommer Maddä, Elin, Emelie, Perta, Shadi & Jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg