-Min student Del 3

När vi gick ut 13.30 var jag riktigt nervös. Ska även berätta att jag egentligen inte ville vara med på allt detta för några månader sen men är glad att jag ändrade mig. Annars skulle jag nog ångrat mig. Men när vi gick ut tog de ett tag att hitta människorna som väntade på en och stod där ute och tog emot oss. Jimmy (min bror), Pappa & Mats (min kille) det var de som stod där och väntade på mig. Jag fick massor av saker runt halsen blommor och kramar. De kändes så skönt att gå ur och ta studenten. Speciellt när man gått om tre år, så har jag äntligen lyckats kämpa mig igenom årens svackor och de är jag mycket glad för. Min mamma skickade med pappa ett plakat som mamma hade gjort till mig. Här kommer ett foto.

 

Detta fick jag av min mamma som bor i Skåne. Tack så mycket mamma.

 

Efter en stund kom René och barna, hängde på mig blommar och så. Men jag hann inte träffa dom så mycket för sen bar de iväg igen. Vi skulle ut och åka på stan och härja. Drack någon cider. Det var jag, Elin, Petra & Maddä i bilen, det var en blå cheva, mycket mysig. De var såna ursäkta uttrycket men jävla köer över allt, studenterna var galna och hade hur skoj som helst. De tog tid att ta oss ur stan. Men när vi väl hade gjort de så körde vi Elin till torget, Petra hoppade av långt innan mins inte när. Sen hoppade Maddä av, sen ena killen som gjorde chauffören sällskap. Sen bar de iväg emot Vålberg hem till mig.

 

-Maddä i bilen, satt fram hos pöjkarna. :)

-Petra & Elin satt bak hos mig. :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg