-Nova :)

Nova har börjat med att kissa inne på toaletten om det ligger någon handuk på golvet. Vet inte varför men hon gör det. Börjar bli väldigt trött på det. Så först funderade vi på att kanske göra oss av med henne men när vi har diskuterat så finns det andra lösningar som kan hjälpa. På måndag ska jag kontakta djursjukhuset och rådfråga lite. Men jag tror att hon gör det för att hon inte är kastrerad. Så jag ska nog börja med att göra det och vaccinera henne och id-märka henne. Göra allt på samma gång. Så får vi se och det hjälper. Hon är ju så underbart go. Hon kommer när man ropar på henne, sover i sängen hela natten, äter banan, kebab, strips och chips m.m. Gör alla katter det? Jag har aldrig haft en katt som gör det. Blir det inte bättre måste vi göra oss av med henne. Men jag ska göra allt för att behålla henne.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg