-Skitunge...

Att människor ljuger och beter sig som skitungar är ju helt jävla otroligt. Eller håller ni inte med? Hade ytterligare ett snack på MSN har om dagen med en annan person. Den personen ska stå mig rätt nära, men så är de inte. Vi går inte ihop bara, fort man säger vad man tycker o.s.v. så blir personen sur. Och kallar mig störd och frågar mig vad som inte passar in i min lilla ”värd”, o.s.v. Är de normalt av en 18 årig att bete sig så? Hon som ska vara så mycket bättre än alla andra och finare. Och när de inte passar henne brakar allt löst. Men nu ska hon inte få min energi mer. Utan de var sista gången nu. Har bättre kontakt med andra i familjen och som inte är min riktiga familj. De finns människor som inte är min familj som respekterar och accepterar mig på ett mycket bättre sätt en hon.


De är inte lönt att ta sin tid till detta. För min familj har alltid varit konstig och ska blanda sig i allt. Orakar inte med de. Jag har mitt liv här uppe. Men ändå blandar familjen i mig i allt ändå. Men ändå vill dom inte ha något med mig att göra. Hur går de ihop? Och när någon gjort något dumt o.s.v. så får ju alltid jag skulden. Ha de gott mina läsare. Slut snackat om de nu...

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg