-30 April!

Igår började dagen med att Kerstin kom med smörgåstårta och vanlig tårta som hon gjort till mig. Vi satt på kaffe och öppnade presenter, jag fick en studentklänning, strykjärn, halsband, en ljusstake och blommor av Kerstin och Tommy. Sen åt vi och hade de mysigt, smörgåstårtan och tårtan var jättegoda.


'




När vi var klara åkte vi in till Tommy. Han är fortfarande på sjukhus. Kerstin tog sin bil och vi vår. För Mats hade köpt en ladyshaver till mig, men den fungerade inte som den skulle så vi fick åka och byta den. De gick jättebra. Efter det åkte vi också till Tommy en lite stund. Sen åkte vi hem och la oss och vila en stund.


Efter en stund kom Kerstin och vi åkte till Borgvik och skulle kolla på brasa och så, de var nästa inget folk där, så vi bestämde oss för att åka till Kil. Där vet vi att de var större och mer folk. Vi mös och åt korv och en chokladboll. Sen köpte vi lite lotter och kollade på brasan. Jag tog även lite kort. Som jag lägger upp. Min dag var helt klart lyckad måste jag säga. Hade jättemysigt. Tack så mycket för allt.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg