-Allt & inget.

Hej de har hänt mycket den senaste tiden, så jag har inte rikigt orkat skriva. Men nu ska jag försöka bli bättre på de.

 

Som alla vet tar jag studenten nu den 10 Juni. Har fixat mycket till de. Och bjödit lite folk och så. Lite osäkert om alla kommer än men hoppas på att få svar snart från alla. Mats har fixat så jag ska få åka i Fredriks bil på min student.

 

Sen har de varit mycket med Torsby. Oprationen blir i okt antagligen. Har även gått en kurs, är inte klar med den kursen helle uta har två dagar kvar och de är denna veckan onsdag och torsdag. Sen den 9 Juni ska jag till torsby och träffa dietisten sen är allt klart.

 

Har även varit sjukskriven en månad nu som de bukar vara denna tiden på året. De är liksom då jag går i ide. Haha, nej men mår lite sämre. Jag har fått en ny medicin och den fungerar bra. Den siste denna månade går sjukskrivningen ut så då den 1 blir de tillbaka till verkligeheten.

 

Idag var jag hos doktorn och när jag åkte hem känndes allt så jävla bra. Jag vet inte var den underbar känslan kom ifrån. Men de känns som allt är bra. Istället för en deprimerad Anna känner jag mig som en glad tjej. Så har inte jag kännt på länge. Men de känns underbart att känna så här. Vet inte vad som hänt för att jag kommit till detta läge, men de känns KANONBRA.

 

En sak som bidrar till att jag känner mig gals och så är nog att jag har börjat få kontakt med mamma. Jag vet ju inte om de är de men känns som allt jobbigt har släppt. Hoppas bara på att detta håller i sig.

 

Efter skolan har jag fått jobb, känns helt underbart måste jag säga istället för att gå hemma och dega.  De skulle jag inte orka.

 

Mats har börjat jobba igen, han är också mycket gladare. Känns som en underbar tid i livet just nu. Så mycket jag vill göra som jag aldrig orkat förut. Me jag är en KÄMPARE. Visst de kommer komma tider då allt känns skit igen, men då kämpar man på.

 

Sitter och lyssnar på lugna favoriter på datorn, har plockat när jag kom hem och fixat kattens mat och kattlåda. Ska snart börja på maten, för älsk kommer snart hem. Sen vet jag inte vad de blir. Kanske åka och ta sitt första dopp.

 

Har fortfarande inte fått besked från försäkrningskassan men jag har slutat oroa mig, de blir som de blir. I alla fall så vet jag att jag blir aldrig utan pengar.

 

I helgen så har vi varit och grillat hos Fredrik. Han bor på landet. Pappa va med dig vi hade jättemysigt. Tog även lite bilder på Vattnet och utsikten. Även på deras hund Ronja. Vädret kunde varit bättre gud vad de åskade och regnade. Men när vi kom dit var de jättefint.

 

 

 

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg