-Veckan som varit..

I tisdags var jag på psyk hos Dr så hon sjukskrev mig i en månad framåt. Sen fick jag en ny medicin som jag ska byta ut och prova. Sen tog hon bort apodosen, den är så jävla jobbig. Efter mötet på psyk var de tid att åka till ett nytt möte på Barnhabiliteringen, vi skulle ha ett möte med vuxenhabiliteringen för att nu när jag går ur skolan tillhör jag inte barnhab. Efter det åt jag och pappa lite gott i stan alltså wok. :) Mats åt när han var klar på sitt möte.

I onsdags var vi in till Tommy och hälsade på. Vi gjorde nog inte så mycket mer. Inte vad jag mins.


Torsdag var jag till ögonmottagningen på Haga. Fick i lagt droppar och kunde knappt se efter en halvtimme. Sen tog de kort på mina ögon och så. Dom komma de som har diabetes för att deras ögon kan bli dåliga. De är ju inte bara diabetiker de kollar. Men jag var där för de. Efter det var Mats på arbetsintervju, de gick bra. Men jobbet var inget för han. Så de blir nog inget. Dom hade inte kollektivavtal o.s.v. och de är inte bra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg