-Ann-Sofie.. :):)

Gick upp klockan 7.00 idag och tvättade, sen 9.25 åkte jag bussen inte till stan för att jag skulle till psykologen klockan 10.00. Gick jättebra där idag, kände rikigt skönt att komma dit. Jag är alltid så arg och laddad när jag kommer dit, när jag fått prata en stund så är jag helt slut i huvudet.

 

Hämtade ut mina glasögon innan jag åkte hem. Kostade så mycket som 597kr. Skönt att dom äntligen är lagade. Dom är verkligen mina favorit glasögon.

 

När jag kom hem så fixade jag med flytten, jag och pappa bar upp våra sängar och vi bar ner pappas sängar till den gamle lägenheten. På måndag ska dom till tippen. Nu är det inte mycket kvar i den gamle lägenheten. Lite små plock och så.

 

Ann-Sofie kommer och ska kolla på kläder som är förstora för mig. Hon har också gjort den op:en som jag gjort. Sen kommer även en som ska köpa skrivare, kopiator & sacaner.

 

Vi ska väl snart åka iväg och äta lite. Sen ska jag fortsätta och fixa tänkte jag. Och imorgon bär det av till Skåne, känns både roligt och tråkigt. Tråkigt att pappa ska flytta, kul att åka iväg ett tag men inte till Skåne men så är det.

 

När vi åker hem på söndag ska vi in om Ullared tänkte vi.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg