-Vad betyder han för mig?

Mats Johansson.

Han betyder väldigt mycket för mig. Visst vi har haft det tufft och jobbigt ihop men vi har tagit oss igenom det. Så Mats är en underbar person och alla har negativa sidor. Jag älskar honom, jag älskar hans närhet, jag älskar hans kropp, jag älskar hela honom, både det bra och det dåliga. Ingen kan få mig att inte älska Mats. Utan han är verkligen en mycket fin och varm person. Han finns vid min sida i vått och torrt.

 

Jag vill att det alltid ska vara du och jag gubben. Jag kommer aldrig sluta älska dig, du är min stora kärlek. Jag har fått uppleva mycket saker med dig och hoppas på att få fortsätta göra det också. Jag vill vara med dig hela mitt liv, jag vill dela kista med dig, jag vill dela allt med dig.

 

Älskar dig enormt mycket. Tack för att du finns. Din Anna!

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg