-Pumpor!

Lördagen började med att vi åkte in till stan jag, Emma & Mats. Till blomsterlandet och köpte två halloween pumpor till mig och Emma. Sen åkte vi en runda till Bergvik och jag hämtade ut min medicin. Sen gick jag och Emma till gina och kollade lite. Hitta ett jättesnyggt linne som jag ska köpa någon dag.


När vi kom hem så tvättade jag och fixade lite. Sen satt jag & Emma igång och gjorde halloween pumpor. Emmas blev rikigt bra min blev minde bra. Emma tog upp sin till pappa. Så han har den på tv-bäncken och jag har min egna nere hos oss. Vi ville inte ställa ut dom på trappen för där hade dom väl inte fått vara ifred ändå.


Medans vi var i stan gjode pappa mat till oss. Helkyckling, potatis, brunsås, lingon och grönsaker. As gott. Efter det plockade jag och Emma undan maten och sisakde och så. Sen gick vi en lång runda med Dazra. Sen kollade vi på en film på 4:an & åt lite godis.



Min till vänster & Emmas till höger!

Emmas!

Min!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg