-Sanningen om familjehem i Kil!

Detta är väldigt dåligt och hämskt måste jag säga. Att människor får vara familjehem när dom har så skitit hos sig och inte kan sköta sin egna hygien. Hur fan ska dom då kunna ta hand om barnens hygien? Ja, jag vet vad jag pratar om. Jag vet vem det gäller i dessa två artiklarna. Man tror att barnen får komma till ett bättre hem men i själva verket är det inte så bra som man tror.


Jag vet även att många socialsekritterare och så inte gör utredningar på familjehemmen utan går på gamla utredningar från andra fall. Och det tycker jag är väldigt dåligt. För varje barn man tar emot i ett familjehem borde det finnas en utredning på den nya familjen. Alltså en utredning per barn & inga gamla utredningar!

Läs dom här artiklarna jag bli väldigt förbannad när jag läser det. Och tycker det är mycket konstigt att hon har över huvud taget fått ha barn placerade hos sig.


http://nwt.se/article787136.ece
http://nwt.se/article787137.ece

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg