-Fortsättning på op dagen.

Vi åkte ner 8.10 till Op. När jag kom ner fick jag lämna min trogna vän sängen och gå till op bordet. jag la mig på bordet inte det minsta nervös, inte en ända fråga om vad dom gjorde, vad är det osv. Alla va jätte trevliga. När dom sprutat in i kroppen och sätt på mig masken så somnade jag på 15s. När open va klar så fick jag tillbaka min egna säng. Efter det hamnade jag inne på uppvaket. När jag vaknade så jag kunde gå fick jag gå till toaletten. Men när jag gjort mina behov så blev jag så svettig och yr. Så jag fick sätta mig ner och ringa på mer personal. Fick ligga längre på uppvaket än vad man egentligen ska eftersom att jag nästan ramlade ihop. När jag kom till rummet va klockan ca 16. Vid 21.15 kom en annan tjej till mitt rum. Som oxå gjort samma op.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg