-Riva trapphuset ?

Vaknade av att någon höll på att riva trappan i trapphuset. Att inte människor kan ta det lugnt när dom städar trapphuset utan det ska höras som en att ett jävla ånglok kommer. Gud vad förbannad jag blir. Idag tänkte jag faktiskt gå ut och fråga dom om dom inte var riktigt kloka, men palla med det jävla gnabbet som blir.


Affären som älsk skulle till igår var stängd tyvärr men han ska dit idag igen. Och kolla om dom har det sista till bakluckan på bilen. Hoppas! Sen ikväll 18.30 ska vi lämna in datorn hos en datakille som ska fixa den och göra i ordning den. Så jag ska sälja min stationära nu. Vill hellre ha en bärbar igen. Hoppas bara att han kan fixa den men det skulle jag tro.


Vet inte vad som händer idag, är rätt trött och sliten. Vet inte varför men det kanske är för att man går på flyt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg