-Badplatsen.

Solareturen gick jättebra i tisdags. Mats hämtade mig efter åt när jag var klar. Jag köpte tre stora glasskålar och sen ett hjärta man hänger i fönstret och har ett värma ljus i, det är i smide. Vi åkte in om OBS för att fixa sånt papper man har runt blommor. Vi tog en hel hög. Efter det åkte vi hem och då gjorde Mats mat till oss. Efter det åkte vi till Ö&B och köpte flyttkartonger.

 

Igår så var jag upp till vinden och fixade med allt porslin och så. Packade in det i pappret som man har till blommor. Sen så städade jag lägenheten. Där är lite kvar att fixa på vinden, men det tar jag allt efter som.

 

Vi åkte ut till badplatsen igår och satt oss och pratade. Jättemysigt. Sen hände inte så mycket mer. Som sagt jag är uppe jättetidigt och är uppe minst 3 gånger per natt så jag sover inte så bra. Så på kvällen är jag rätt trött. Så jag somnar runt 22 när Mats börjar jobba.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»