-Det är snart ingen ide.

Det har inte blivit träning på år och dagar. Känner att detta inte fungerar alls. Är inte nöjd för fem öre. Jag tycker att när jag mår dåligt så kan det hända att jag ställer in som förra veckan & vissa gånger är det okej när Ronny får något viktigt.

 

Men som nu i idag så är Ronny i Säffle så han kunde inte idag. Då tycker jag som så att han vet att vi ska träna på måndagar då kunde han tillexempel åkt hem igår eller så säga till mig att vi får flytta träningen till onsdag tillexempel.  Vissa gånger går inte det heller. Men jag vill komma igång.

 

Vi har ju kommit fram till måndag & torsdag då planerar man inte något på dom timmarna som vi ska träna. Man vet ju det varje vecka att måndag & torsdag den tiden är det träning om man inte blir sjuk förståss.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sandra rros

om man ska träna så tror jag att det funkar bättre om man åker själv för då behöver man inte tänka på någon annan

»»»»»»»» 2011-04-04 | 15:56:12

»
»
»