-Diabetescentrum.

På diabetescentrum igår gick allt super kanon. Alla värden var bra och så. Dom friskförklarade mig från diabetes. Känns riktigt skönt. Så det mötet gick bra.


Som dom sa på diabetescentrum igår så försöker jag göra allt för att jag ska må bra. Psyk hjälpte mig att får komma till Torsby och göra denna GBP efter det skulle jag må bättre för att jag gått ner. Jag tränar två gånger i veckan och jag har börjat äta, åker till Solareturen och fixar och donar.


Diabetescentrum sa till mig att jag gör allt för att jag ska må bättre men det räcker inte till så dom tycker att psyk ska göra sin del nu. Jag kan inte göra så mycket mer än det jag gör och jag mår inte bättre av det. Så jag behöver ju hjälp. Jag har aldrig tänkt på att jag faktiskt gör allt för att jag ska må bättre och jag kan inte göra mycket mer.


Efter det så åkte vi in om Solareturen och kollade. Sen så åkte vi hem. Och Mats drog till jobbet.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»