-DR. Hoffmann

Igår ringde de från Torsby. Alla prover och så är bra. Och jag går inte ner för snabbt eller för sakta i vikt. Glad för dessa besked. Jag kommer gå ner under ca 2 år. Kroppen har svårt att ställa in sig och hinna med. Det är så mycket som händer med min kropp. Därför så är det svårt att få mina andra mediciner att fungera och hjälpa mig.

 

Men som jag sa till DR HOFFMANN man blev inte tjock på en vecka utan det har tagit år. Så det med medicinerna kommer också ta tid, det är bara inse. Har jag kunnat kämpa med vikten i alla år, så är väl detta inget stort att kämpa med.

 

Det har tagit tid att bli tjock, det tar tid att gå ner, kroppen ska återställa sig och det ska hittas rätt medicinering. Det är bara att kämpa på. I slutändan så kommer jag ju må bra och allt kommer att fungera. Det gäller bara att kämpa Anna.

 

Allt som jag gått igenom och som jag har kämpat för att ta mig igenom i livet, det ska jag inte bara kasta åt sidan eller skitas i. Utan om några år kommer kroppen att vara återställd, mitt liv kommer att fungera som vanligt och min rätta medicinering kommer att vara hittad & jag kommer klara av allt mycket lättare.

 

Kanske få känna lycka som jag aldrig har känt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»