-Gud 100år sedan...

Ja, du vad fan har hänt med mig. Har liksom tappat intresset lite för att skriva. Tråkigt men så är det. Vad har hänt den senaste tiden. Ja du det är mycket. Men orkar inte tänka så mycket på det eller skriva om det. Ska försöka bli bättre på att skriva. Men det är jobbigt när man tappat lusten och orken till att skriva.


I onsdags var jag till vårdcentralen och tog prover inför besöket hos doktorn idag. Jag har kännt mig så trött och sovit mycket den senaste tiden. När jag är vaken så har jag oftast ont i huvudet och är yr. Så jag ska kolla upp om det är något fel på mig idag.


Sen så ska jag snart ha 1-års kontroll med Torsby, gud vad tiden går fort. Det är inte speciellt roligt att ha det när man står still. Men ibland får man inse sanningen att man kanske har gått ner sin del. Träningen har jag inte kommit igår med heller kan ju bero på det också en hel del. Den 1 september är det 1-års kontroll.


Kan även berätta att Mats har fått fast jobb. Det känns underbart. Har kommer också börja gå vanliga tider om drygt en vecka. Då kan vi börja leva normalt igen. Känns verkligen kanon.


Den 30 september så ska vi åka ner till Skåne då flyttar pappa in i sin nya lägenhet. Så vi ska åka ner med hans möbler och jag ska hjälpa honom att fixa och plocka upp så han får i ordning. Han har väl tappat lusten lite det har blivit många flyttar i hans liv. Skulle jag tro.


På Solareturen går det kanon. Har börjat att jobba med böcker och cd-skivor. Fungerar jättebra. Träffat en underbar tjej som är helt otroligt go. Jag trivs verkligen att jobba med henne. Har så otroligt skoj när jag är med henne. Har ju även kanon kontakt med en gubbe där också. Som jag haft sen jag började där. Han är verkligen kanon han också. Har precis lika skoj med honom som med henne. Gud det skulle inte vara roligt att gå dit om inte dom var där. Jag ska han möte snart med handläggaren och chefen om att utöka på Solareturen. Jag vet inte riktigt hur jag vill utöka om jag vill gå en dag till eller lägga på någon timme på dom dagarna jag går nu. Det är något jag måste fundera på.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»